FREDAG

jag har kommit på att jag verkligen behöver ett kvälls jobb för att kunna "överleva" och hänga med i modet, handlar alldeles för lite kläder nu, men jag kan ju inte handla mer än vad jag har råd med satt ett kvällsjobb skulle inte sitta helt fel nu! Letat överallt tror jag med det finns ju ingenting så jag hoppas att de kommer en dag när någon ringer mig och frågar om jag vill ha jobb!


För övrigt så har jag ledsnat på skolan totalt, och jag orkar verkligen inte gå ett extra pr pga äckel matten som tog mig ett år att fixa, fattar inte att jag inte bara gjorde alla prov på en månad så kanske jag hade sluppit gått i ettan nu! Det gör allt ännu mer meningslöst.
Industri är roligt men hade de funnes något annat program som man arbetar med händerna så hade ja ju valt de känner jag nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0