MIN PRINS ÄR 20 ÅR NU!!!!

idag fyller världens underbaraste pojkvän år!
han fyller hela 20 år, storpojken min, och jag älskar honom till månen och tillbaka 20 gånger om. Av mig fick han ett halsband med en gravyr bricka hängande och med ett ankare bredvid som betyder hopp, men på plattan valde jag att skriva "bara din hjärtis" för att jag är bara hans och jag kallar honom för hjärtis, så enkelt vare med de hehe.
annars så har vi bara ätit tårta hela dagen,  kakor och massor med onyttigheter, men så skare ju vara på födelsedagar!
så nu får han köpa hur mycket sprit åh öl han vill utan att behöva fråga någon annan vilket är bra för mig också om jag blir sugen någon gång! jaa det var bara det för den här gången nu ska jag kika på spa för oss två eftersom vi har ett år på söndag! puss ♥♥♥♥


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

har johanna pettersson någon blogg? :)

2013-09-26 @ 15:40:04
Postat av: erica

aaaaaah vad fin ni är tillsammans!

2013-09-30 @ 18:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0