TATUERING

Ja har tatuerat in två döskallar och rosor på min underarm! 
jag blev riktigt nöjd och det bästa är att det är så lätt att bara bygga på den om man skulle vilja i framtiden, för efter ett tag kommer den kännas fjuttig det vet ja! Så är det alltid, man tycker den är stor nu men det ändrar sig snabbt hehe, jag ska iallafall göra lite mer skuggor så den blir ännu snyggare än nu men det kommer i framtiden! 

sen vill ja bara säga till er som hör av er bara för att veta vad jag gjort för tatuering och sedan inte ens säger att den var fin eller ngt även om ni inte tycker de så kan de ju kanske se lite bättre ut och kännas bättre om ni bara säger det ändå!  ni kan bara hålla käften. 

Tack och hej :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0