En mardröm och en fundering typ

Hade en hemsk dröm inatt..  Jag drömde att Tobias lämnade mig och jag har aldrig gråtit så mycket i mitt liv, jag hade tårar på kinderna när jag vaknade. 
Fy fan vilken mardröm. 

Det värsta ändå måste ju vara typ som mina föräldrar som var ilag i hur många år som helst och sen bara ska lära sig att leva utan varandra ? Alltså hur fan klarar man av en sån sak jag fattar inte jag skulle typ dö tusen gånger om och om igen och jag skulle låsa in mig på ett rum så ingen kunnat se mig innan jag skulle kunna börja leva igen.. Om jag skulle klara av att leva igen.. Usch va hemskt. 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Har några frågor som jag hoppas du skulle kunna svara på,

Hur ser din kost ut? Äter du allt eller undviker du vissa saker? Har du någon "cheat day" eller liknande? Vad äter du till frukost? Har du något kosttillskott med tanke på att du tränar mycket? Typ aminosyror, proteinpulver etc? :)

2014-12-11 @ 16:03:11
Postat av: Anonym

Det är fruktansvärt jobbigt med separationer..tror aldrig det går över heller, så var rädda om varandra!

2014-12-11 @ 22:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0