Julafton



Jag hade en bra julafton :) fick mycke bra saker och även pengar till min blivande tatuering :)) synd bara att han som ja ska tatuera mig hos har semester till februari så jag väntar tills dess för han är verkligen as grym! 

Ja nu ska ja ta och städa tills imorgon, ska dra å köpa saker till smörgåstårtorna också som ja ska försöka mig på att göra själv hehe :) 
Sedan ska ja fixa mig inför kvällen och sedan fara till mormor och äta julmat igen hehe och sedan blire party som sagt :) 

Och gissa vad, jo den där jumsuiten, jumpsiuten eller hur det nu stavas, byxdress då om vi säger så den som jag beställde från Nelly för typ en månad sedan nu som aldrig kom även fast ja betalat fakturan.. ( vet inte om ja visat bild på den) men den fick jag av pappa och Therese i julklapp igår, och jag fattar inte hur dom kunde få tag på den eftersom den var slutsåld överallt! Helt sjukt! Så den tänner jag bära ikväll :) 



Så ser den ut :) 

Fick även en jätte skön flis tröja av bästa mamma som jag just nu myser ner mig i.. Ja jag fick ju såklart inte bara de utan andra bra saker också men den kan nog vara den skönaste flis tröjan jag  prövat, (har nog aldrig haft någon förut hehe) 

Ja men nu måste jag städa :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0