Julafton

Julaftons morgon, ska snart kliva upp å duscha sedan göra mig iordning för kl 11 far jag å Tobbe till mamma och öppnar julklappar sedan far vi till pappa och öppnar och sedan ska vi vara hos tobbes föräldrar hela kvällen och mysa, julklappsspel Och god mat Väntar.. Mums jag älskar julen 😁

Imorgon så bakar vi tårta på förmiddan sedan far vi till mormor å morfar och äter mer julmat där mamma och alla är och sedan far vi till Ånge och svirar om till party haha jag ska nämligen på mittis första lagliga gången, så hoppas på att det är bra :) sedan efter 12 slaget är jag 18 år och på dagen kommer släkten och firar mig, så ser min jul ut. 😊😊 
God jul 😁 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0