Svar


 

Har fått en kommentar jag tänkte svar på. :) 

Jag försöker äta mindre mat eftersom jag älskar mat så jag brukar oftast äta jäkligt mycket hehe och om det finns/ om ja orkar göra sallad så brukar jag ta det istället för potatis eller liknande. 

jag äter inga godsaker alls nästan förutom när jag hälsar på mamma ibland då kan de slinka ner nån godbit eftersom hon alltid har massa godsaker hemma :)  och om jag är riktigt sugen på choklad typ så brukar ja bestämma att på lördag eller söndag får jag isf äta det :)
Annars så äter jag bara vanlig mat fast lite mindre än vad jag brukar äta. 

Ibland äter jag frukost men inta alltid vilket jag måste bli bättre på.. Frukost är ju trotsallt det viktigaste målet om dagen.. Men när jag äter så äter jag havregrynsgröt med fiber och självklart fuskar jag med "godsaker"eftersom jag har jordgubbssylt till hehe annars går det inte :p brukar även äta müsli med yoghurt eller macka och ägg och dricker vatten, mjölk eller multivitamin, så jag kör inte riktigt stenhårt på min kost vilket jag vill och borde för att få se bättre resultat.. Men som sagt jag älskar mat mest av allt så det är ganska svårt att försöka äta så nyttigt som möjligt :p 

Och nej jag äter inga kosttillskott men funderar på att börja göra det nu när jag börjat komma in i träningen så seriöst :) 

Hoppas du är nöjd med svaret :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0