💕



Varit pĂ„ grottan Ă„ trĂ€nat med Cissi dom senaste dagarna, det Ă€r kul att ha en vĂ€n som ocksĂ„ Ă€r motiverad med tanke pĂ„ min andra halva Josse sĂ„ tar hon sig inte ur soffan ens... SĂ„ trĂ„kigt 

Annars sĂ„ har jag och min Tobbe varit tillsammans i 2 Ă„r och det kĂ€nns som igĂ„r nĂ€r vi sov i hans stuga pĂ„ gĂ„rden och nĂ€r jag alltid vaknade och hade ett  sms pĂ„ morgonen dĂ€r det stod : vaken? Vilket jag aldrig var kl 1,2,3 pĂ„ natten men Ă„ngra mig varje gĂ„ng att jag inte tvinga mig sjĂ€lv att vara vaken nĂ€r han skrev, ibland var jag de men oftast inte.. För det kĂ€nns ju Ă€ndĂ„ som att nĂ€r man smsar pĂ„ natten sĂ„ kan man Ă„ vĂ„gar man skriva nĂ€stan vad som hĂ€lst till varandra för det kĂ€nns som ingen annan Ă€r vaken mer Ă€n vi. Haha



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0