SLÖA DAGAR DRA ÅT HELVETE

Jag hatar bokstavligen att ha lov! Ja vill ha jobb istället eller bara låta skolan fortsätta, man har ju ingenting att göra på dagarna.. Legat i soffan hela dan och nu känner ja mig sjuk, ni vet den känslan när man legat ner för länge å när man reser sig är man alldeles svag och yr och tror man är sjuk men man är inte det utan har bara slöat alldeles för länge och blir slö hela dagen.. Hate it! 


Plus att de är så jädra fint väder så man vill bara ut men vet ej vad jag ska göra ute ? Haha 
Aja jag ska försöka piggna på mig genom att sätta mig med en celsius på balkongen och slå på lite musik. 
 

För lat för att träna nu så jag tar de ikv 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0