888888888888

Egentligen så har jag börjat hata att dricka alkohol och jag vet inte riktigt helt varför förutom att jag börjat blivit så jäkla bakis nu för tiden så ja mår illa bara jag tänker på att bli bakis haha :) 
Också förstör man ju två veckors träning varje gång man dricker! Så om man tänker så, så vill man ju aldrig dricka, speciellt inte om det tagit sin tid att verkligen kämpa om bygga upp kroppen så vill man ju inte bara kasta bort allt slit.. Men jag måste nog kasta bort lite slit eftersom jag faktiskt ska på vårforum, åker dit på torsdag kväll eller fredag men kommer förmodligen bara dricka en kväll/dag pga min bakfylla från helvetet.. Fast jag ska ju inte säga att det kommer bli lika värst som sist ja va bakis men de känns som att de inte spelar någon roll vad jag dricker men jag ska nog försöka dissa vinet iallafall. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0