Inget vårforum för mig

Blir inge vårforum för min del.. Känner att det inte känns någon mening att slösa pengar på krogen och alkohol då jag inte ens tycker det är kul att dricka längre, då gör jag hällre något roligare eller köper något roligare för pengarna! 
Plus att jag och Tobbe ska på tyngre Classic helgen efter så ja tycker det är mer värt att fara på de :) 


Nu ligger jag och slöar i soffan känner mig så trött, Tobbe fick dra och träna utan mig på väldigt länge haha så när han kommer hem ska vi kika på film och mysa i detta mys väder, tycker det är så skönt och mysigt när det regnar, fast inte om de regnar för ofta såklart :) 

Sötaste bilden från höstforum hehe 😜

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du något träningsschema du går efter? Och hur ofta springer du?

2015-04-12 @ 20:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0