måndag 😊

Måndag idag, börjar dagen med att äta gröt med jordgubbar och kokos mjölk till mums, sedan drar vi på gymmet såklart! 
Och idag ska brorsan och hans tjej träna med oss på grottan just bara för att fränstas gym är stängt och för att dom aldrig varit på grottan tror jag ? 
Så det blir nog bra! 

En hel veckas lov väntar framför mig och det ska inte bli kul och inte så skönt heller för den delen, kliver ju ändå upp 7,8 varje dag, jag vaknar av mig själv och då är det svårt att somna om.. 
Så det som är lite jobbig är vad jag ska göra varje låååång dag haha ? Ja förutom att träna då men det gör jag alltid tillsammans med Tobbe efter vi ätit middag förutom på helgerna då tränar vi på mornarna.  
Tränade med cissi jämt förut men det blir så olika när hon jobbar sent vissa kvällar/dagar och då vill inte jag hoppa över träningen så då tränar jag tex nått som hon redan tränat och då blir det att vi inte kan träna tillsammans, fast det händer väl ibland att vi tränar alla tre . :) 
Så de är ju lite synd dock att vi kan så olika tider.. 
Så därför börja jag träna med Tobbe så vi har gjort vårat eget schema som vi följer varje dag och han hjälper mig mycket, som en liten pt hehe :) 


Haha ganska så gammal bild :) 😜😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0