Tisdag

Idag har varit en dålig dag, haft ont i huvet hela dagen plus att jag varit jävligt förbannad!! 
Men dagen började iallafall bra, vi sov hos mamma inatt så ja fick träffa mina små syskon dom är så söt och mamma såklart sedan fick Ja ta hennes bil till skolan samt visa upp den på besiktningen så de var faktiskt kul att köra en lite nyare bil om man jämför med 240n haha plus automat så skönt! 



Längtar tills på torsdag samtidigt som jag är nervös, 😜 spraytan står på schemat hehe tänkte boka om till nästa torsdag eftersom vi ska till Stockholm då men det var fullbokat så jag får alltså ha fin färg på kroppen bara ändå 😊👌🏼

Ska va chafför åt mamma på fredag för hon ska till Sundsvall och kolla på stiftelsen med en polare så då passar jag och Tobbe på att gå på bio, äntligen typ första gången vi har något planerat.. Annars brukar våra helger bestå av att bara dega i soffan och få självmordstankar för det är så tråkigt. 

Det som inte är så kul med spraytan är att man inte ska träna för man riskerar att bli fläckig och de vill man inte.. Men man kan säkert träna lungt utan att försöka svettas heheh 😁😜  


Även när jag hatar dig älskar jag dig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0