En helg i Sthlm

Kom hem från Stockholm  vid 3,4 tiden idag sedan packa vi upp lite snabbt å drog på gymmet, har inte kunna gymma på hela helgen så de va skönt! 

I Stockholm så upptäckte vi mycket saker, kolla på massa olika saker,  for å kika på det nya gymmet i Stockholm också as stooort! 
Var på museum och träffade pauline och Tobbe, som vi ej träffat på två år, dom bjöd oss på middag hemma hos dom också så de va gullligt av dom! 
Hann tyvärr inte träffa Josse eftersom hon jobbade.. Men hoppas jag får göra det snart också. 

Sedan så har vi shoppat! 
Köpte äntligen ett par Nike air Max, helsvarta eftersom jag inte ens äger ett par svarta skor och det passar till allt så dom är jag väldigt nöjd med! 

Det var en bra helg iallafall, skönt att komma ifrån Ånge! 
På torsdag är det skola igen både skönt och inte skönt kan man väl säga ?! 

Jag å Tobbe gjorde även ett tappert försök att ta en fin bild men som ni alla vet så var det strålande sol hela helgen så jaa vi såg ingenting kan man väl säga haha 


Nu ska vi mysa ner oss i soffan med våran saknade hund 💕 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0