Fredag

Ledig ifrån skolan idag, as tråkigt eftersom det regnat hela dagen och varit kallt.. Begav mig ut på en prommenad med diesel ändå sedan käkade jag lite frulle. 
Resten av dagen har bestått av film tills Tobbe slutade då så nu funderar vi på vad vi ska göra.. Så tråkigt väder. 


Min frulle, havre macka med smör, aromat, kalkon och advokado! Och ett glas juice för ovanlighetens skull. 


Som ni kanske vet så gör jag volym i mitt hår med en volym tång, förut kunde jag inte leva utan den pga att jag använde volym jämt.. Men sedan var jag utan i typ ett år för de sliter ju såklart på håret och jag orkade inte göra varje dag.. nu gör jag volym någon gång ibland, typ på helgerna ibland när ja vill känna mig extra fin.

Vänster sida av håret har jag volym och höger inte som ni kanske ser, jag tycker iallafall det gör en jäkla skillnad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0