Skönaste och snyggaste byxorna đŸ‘ŒđŸŒ

NĂ€r ja Ă„ Tobbe var i Östersund pĂ„ strĂ„ket sĂ„ hittade han ett par as snygga byxor pĂ„ jack and Jones! Dom fanns i fĂ€rgerna svart och grön sĂ„ han köpte dom sĂ„klart i fĂ€rgen svart, de va inget att tveka pĂ„ alltsĂ„ sĂ„Ă„Ă„ snygga satt as bra ocksĂ„! 
Och sedan prövade jag dom en dag och blev kĂ€r, mĂ„ste bara ha ett par egna, sĂ„ vi Ă„kte till Birsta sĂ„ jag köpte dom fast i grön sĂ„ vi kan byt lĂ„na alltsĂ„ sĂ„ han kan lĂ„na mina och jag hans, och nĂ€r jag köpte dom sĂ„ berĂ€ttade killen att alla som jobbade pĂ„ jack and Jones hade köpt dom och Ă€ven alla tjejer som jobbade pĂ„ Veromoda sĂ„ dom gick Ă„t fort! Tuuur Han hadde ett par i min storlek kvar! 

Börja följa jack and Jones pĂ„ instagram och fann en bild pĂ„ byxorna fast i svart 


Kan vara bra att pröva killklÀder ibland :)

Skulle dom finnas i biege sĂ„ skulle de helt klart vara döden!! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0