Torsdag

Ja fick en kommentar om att lägga ut bilder på våran lägga och jag ska försöka göra det så småningom, så svårt att få rättvisa bilder, tycker inte alls att de ser ut som på bilden, ser bättre ut irl. Så ni får helt enkelt komma hem till mig å ta en titt hah nej men ja ska försöka. Har även försökt få en rättvis bild på sovrummet som det blev nu när vi fått våran säng, försökt sedan i tisdags haha men denna bild får helt enkelt duga.. 

Idag har Jag å diesel varit ute och gått två gånger och ganska så stora vändor, bruka oftast bara gå en runda på morgonen sedan resten av dagen brukar jag bara gå små rundor så han får kissa.
Också på kvällen så han får bajsa men idag fick han sig lite flås minsann haha även små bena blev trötta efter en stund så jag fick bära han upp för nån backe. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0