Tisdag den 8 december




Tråk tisdag idag.. Eller ja enligt mig så har alla dagar blivit tråkig på senaste tiden.. har väl gått in i någon slags deprition eller något ?!?

Så tråkigt att mörkret tar över dagarna och att det inte finns någonting att göra i denna by, samma sak varje dag.. Jag vet tillochmed vad jag gör imorgon vid exakt den här tiden.. Jag vet vad jag gör om en vecka på vilken dag som helst exakt detta klockslag.. Om inte något oväntat händer förstås.. Men det är sällan

Positiv inställning jag har nu känner jag haha men hur tänker man positivt i detta mörker då?? 

Ja de finns väl två positiva saker att se fram emot iallafall och det är 1.att Josse kommer hem över jul så vi ska gå ut den 25 tillsammans!! 2. julafton då såklart för jag älskar paket! 

Hehe nä men jag ska kämpa mig igenom mörkret, även om det ser mörkt ut  Ge mig sol iallafall!! 








Kommentarer
Postat av: Josse

Snart sååå hihihi

2015-12-09 @ 13:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0