GODKÄNT 😊

Var till Sundsvall idag med Cissi för hon skulle shoppa lite och jag skulle skriva teoriprov för körkortet och jag fick GODKÄNT! fy va skönt hade gruvat mig lite och trodde verkligen inte jag skulle klara det på första försöket 😁 nu äre bara körning kvar så får hoppas den går bra också sedan har jag KÖRKORT 😁
Iallafall efter skrivningen så åkte vi på Birsta och shoppade heheh de får man göra när man varit duktig 😜 

Köpte en biege väst ett par chinos, kommer bild med båda på här, fast kanske matchade lite för bra så kommer nog inte ha de tillsammans med varandra 

Sedan köpte jag en spets "bh"/topp en sån här fast vit, så jävla snygga plus hur skön som helst kommer aldrig använda riktig bh igen iallafall! 

Sedan så köpte jag sånnahär 3 stycken, nästan lika som på bilden fast prickiga sugrör och en svart etikett som man kan skriva namn på t.ex som är fastklistrad på glaset. 



Sedan köpte jag en vanlig glas vas bara som jag ska köpa vita tulpaner till.😊 
Blev lite shopping men fick lite bidrag också för att jag klarade körkorts teorin så de var ju bra 😁 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du bhn? :)

2015-03-10 @ 18:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0