LITE TANKAR OM TRÄNING

Egentligen de jag vill mest med min träning är såklart att jag vill nå mina mål till en vältränad och snygg kropp, men jag vill nog lika mycket som de visa alla att jag också kan, har alltid haft den känslan att det känns som att jag är som "alla" andra som bara tränar nån gång ibland och äter massa godsaker och liksom aldrig kommer någon vart alls,  jag vill visa att jag inte är en sån, och verkligen inte en sån som ger upp, och det vill jag visa i slutändan med mina resultat på kroppen! 
Vist jag skulle kunna träna mycke hårdare tills jag inte kan stå varje dag men jag är inte bara ute efter att "plåga mig själv" eller att känna några måsten, jag trivs med att träna hårt/lagomt och känna att vissa dagar orkar jag mer än Andra och så får det vara, och vist ibland t.ex när jag springer så kan jag ibland springa dom där extra minuterna som jag egentligen redan sprungit för att jag verkligen vill trötta ut kroppen! 
Allt sitter egentligen i hjärnan, vill jag så kan jag. Jag är inte heller den som äter godsaker verkligen inte, jag kan äta nån choklad nån gång bara för att jag blir sugen och tycker att jag inte vill vara för hård mot mig själv, blir jag sugen så äter jag en choklad inget mer med de.. Vad gör de om hundra år ? men jag kan säga att det är verkligen inte ofta
Tobbe äter inte heller några godsaker typ så vi har ju aldrig något sånt hemma och chips och dipp är bara gott när man är bakis vilket jag aldrig är typ 
Dricker sällan nu för tiden dels för att man inte ska träna dagen efter man druckit eftersom det kan förstöra träningen, och för att jag inte har något intresse av det längre och speciellt inte på vintern det lär ju bli mer emot sommaren kanske :) 

Jag har ju försökt komma igång med träning länge men jag har som "alla" dom andra bara tränat någon gång ibland sedan tar lusten slut.. Så ledsamt.
Men jag hittade lusten till slut vilket jag aldrig trodde att jag skulle göra någonsin men de är också tack vare att jag börja träna på grottan (med Cissi) istället för moove, första gången ja tränade på grottan så kände jag hur kul det var och speciellt när Tobbe och Cissi visat mig många olika saker man kan göra som jag inte vetat innan, och som inte finns tillgång till på moove! Så är verkligen glad att jag börjat träna på grottan för att bygga upp en vilja! Ibland far jag på moove och springer för det tycker jag är bra där samt att dom har massa pass! 

Från att inte träna alls förutom fotboll till att träna gym varje dag och fotboll snart tre gånger i veckan + ett styrke pass med fotbolls laget på moove en gång i veckan :) Det kallar jag bra, och när jag tränar så mycket så tänker jag såhär, vad spelar det för roll om jag tar en lite chokladbit, eller vad spelar det för roll om jag äter nån god tårta,bulle eller kaka som mamma bakat ? Ja de spelar ingen roll alls! Tack för mig hej.  


Kommentarer
Postat av: Cissi

Du är så duktig så!! :) klart det inte spelar nån roll om man äter godsaker ibland när man tränar så mycket! <3

2015-02-19 @ 15:20:33
Postat av: Anonym

Du tränar mycket och äter bra..så en godbit ibland gör absolut inget 😉 du har fin kropp!!

2015-02-22 @ 14:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0