Torsdag 😊

Jag Ă€lskar alla dom dĂ€r dagarna nĂ€r man orkar trĂ€na hur mycke som helst utan att bli slut! 
IgĂ„r trĂ€nade jag pĂ„ grottan med Cissi, de va inget mördar pass men vi köttade magen och armarna ganska sĂ„ bra! 
Efter de drack jag en smoothie och sedan vidare pĂ„ moove för ett fys pass som vi har varje onsdag/torsdag med fotbolls laget! Riktigt jobbigt men sĂ„ jĂ€kla skönt efterĂ„t, efter det kĂ€nde jag bara att ja skulle kunna kuta hur lĂ€nge som helst pĂ„ bandet Ă„ fĂ„ slut pĂ„ dom sista krafterna, kĂ€ndes som att jag typ var Hulken eller nĂ„tt orkade hur mycke som helst! Men de blev ju ingen kutning pĂ„ bandet eftersom klockan redan var halv 10 och skulle hem Ă„ duscha.. Men de fĂ„r jag ta igen! 

OcksĂ„ finns det ju dom hĂ€r dagarna nĂ€r man inte orkar nĂ„got alls och de Ă€r dom vĂ€rsta ja vet, hatar de för dĂ„ nĂ€r man inte orkar gymma sĂ„ kĂ€nner ja mig as tjock haha.. 

Nytt rekord pĂ„ plankan frĂ„n att klara 20 Sek om ens de till att klara 1 min haha de gĂ„r framĂ„t men hade inte klarat de utan att Cissi tvingat mig att köra plankan sĂ„ tack till henne hehe đŸ˜ŠâœŒïžâœŒïž 




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0