TRÅK TISDAG

Vad jag tyckte om fifty shades of grey ?
Så jävla bra att jag inte har ord för det, Fan va bra den var! 
Och det där som "alla" snackat om på radio, tv, Facebook ja allt om att det är en porr film hahahah släng er i väggen minst lika mycke "porr" som i en helt vanlig romantik film ungefär, visst mr grey är lite annorlunda men man fick se ungefär sammanlagt 10 minuter av hela filmen när dom hade sex och filmen var nästan över 2 timmar lång så inget att grina över :) 
Längtar tills fortsättningen kommer! 
(Böckerna är säkert bättre och mer detaljerad) men jag är ingen läsare så ser hällre filmerna :) 





Kommentarer
Postat av: :)

vart har du köpt väskan du la ut på ig förut idag? så himla fin :)

2015-02-18 @ 17:21:41
Postat av: Felicia

Jag har köpt den på H&M vet inte om den finns kvar nu :)

2015-02-18 @ 17:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0