Onsdag

Idag är jag ledig!! Så bra att de blev sån värme just idag 👌🏼
Först klev jag upp vid 9  och tog med mig diesel på en promenad sedan lämnade jag han hemma och drog på moove och körde 40 min crosstrainer sedan solade jag solarium en kvart, sedan tog jag med mig diesel och åkte till Tobbes föräldrar i bollan och solade med Cissi, jäklar vad varmt de va/är solen försvann lite vid halv 3 tiden så jag åkte till Ånge och har precis kommit hem efter att ha gått forsön runt. Nu väntar jag på Tobias som slutar kl 4 i fränsta sedan  ska vi käka och dra på gymmet och köra ett bra jäkla ben pass! 

Imorgon börjar jag inte jobba fören kl 16.00 så jag och Cissi åker till Sundsvall imorgon vid 9 tiden för att sola på tranviken som ligger i Alnö skulle ju tydligen bli kanon väder imorgon och upp mot 30 grader så jag hoppas verkligen att det blir så som dom sagt! 

En bild på min otroligt goda lunch igår 👌🏼 chiliconcarne och massa sallad samt avokado 😁 



Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter underbart, ösnkar man alltid prickade rätt med vädret på sina lediga dagar! :)

2015-07-01 @ 16:14:57
URL: http://johannasstyling.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0