Färgade håret efter en lång paus

Färgade håret idag pga att jag inte färgat mitt hår på ett år nu bara utväxten så det har liksom blivit som en ombre av sig själv på något sett haha, plus att jag ej haft något pigment i mitt hår sedan ja färgade blont så även om jag färgat de tidigare så har färgen aldrig satt sig den bet inte på mitt hår så nu efter ett års vila så färgade jag hela håret! Har fortfarande inte fått tillbaka all pigment så jag ska köpa en färgbomb och fortsätta färga utväxten bara och låta längderna vara men nu slipper jag iallafall den omedvetna ombren och det skimrade även grönt i solen.. 

Här är resultatet, första bilden är före och den andra efter. 


Den första bilden kan se fin ut men tro mig det skimrade grönt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0