Måndag natt.

Just nu ligger jag i sängen och kan inte riktigt sova eftersom jag sov middag förut hehe.. Så ja har typ hur mycket energi som helst! Känns som att jag skulle kunna springa ett maraton lopp precis just nu! 
Men istället ligger jag och kikar på motivation ifrån instagram och youtube alltså motivation till en bra kropp, det får mig att må bra och att känna att jag ska tagga till lite extra på gymmet imorgon! 

Jag ska försöka springa varje dag den här veckan om jag hinner då såklart vilket jag tycker att jag borde göra om inte latmasken kryper fram.. eftersom jag ska springa direkt efter skolan för att sedan hinna med ett styrke pass på grottan med Tobbe när han kommer hem från jobbet så brukar de kunna bli så att jag brukar somna i soffan när jag kommer hem från skolan istället haha.. Men jag ska föröka dra och springa direkt innan jag sätter min röv i soffan för då går det ej att ta sig upp.. Hehe 

Aja jag borde sova nu. 
Godnatt Everybody 💕

Våran gosis ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0