onsdag..

Jag hoppas verkligen sommaren skärper till sig  vill ej ha regn och blåst! 

Känner mig lite smått less på livet just nu och jag vet inte varför, det bara är så antar jag.. ja vill göra något bra och roligt med mitt liv medan jag har chansen men på något sätt känns det som jag aldrig kommer ta mig här ifrån.. Kanske är de det jag känner mig deprimerad över ? Ingen aning.. kanske är det också för att jag inte har någonting att längta till? För man vill ju alltid ha något att längta till eller se fram emot men just nu har Jag inget.. 
Vill så gärna boka in en utomlandsresa med min pojke, känns som att det behövs! 
Men som sagt så är det skönt att jag fått jobb så jag kan fixa lite saker att se fram emot. 

Och vem kom på att pengar inte löser några problem??? Haha pengar löser allt!!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0