Svar till kommentar

Svar till kommentar : hur jag får så fin rumpa haha tack för komplimangen :) 

Jag brukar köra lite av varje faktiskt, egentligen så hatar jag att träna ben/rumpa det är det tråkigaste att träna tycker jag iallafall meeen jag försöker ju ändå såklart, vet inte varför jag inte gillar det egentligen? Kanske för att det är så jobbigt haha nä jag vet inte.
Men därför har jag också planerat in två ben pass i veckan så jag ska få till något bra eftersom jag oftast tränar ganska fort eller ja intensivt, jag kör igenom övningarna som jag planerar att göra sedan drar jag, så jag vilar typ aldrig när jag kör rumpa haha.för att de ska gå så fort som möjligt.. 

Meeen till övningarna, 
Jag brukar köra ben press, "trappan" utfall, egna övningar typ stå på alla fyra och sträcka benet rakt bak och upp i luften, upp och ner. 
Jag gör typ aldrig squats för att jag tycker det är så jobbigt, men jag tror egentligen att det är det som tar bäst  Så jag ska börja med det! 

jag föddes med ganska stor/bred rumpa så mycke kommer ifrån födseln eller vad man säger haha kanske låter konstigt men så är det, det är typ förns nu jag börjat träna min runpa för att få den större och fastare! 

Tack för att ni kommenterar det är kul att svara :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0