KÖRKORT ✌️😊🚙😄

Jag har nämligen tagit körkort idag! Wiiiie ✌️ känns jäkligt skönt och overkligt haha men jag är ju så klart as glad för de! 😊 

Cissi skrev efter att jag sagt att jag har körkort att jag skulle komma på hennes jobb och låna hennes bil för ett vpb och de kändes lite pirrigt haha men jag gjorde de och det gick galant så snällt av henne, för vem skulle vilja låna ut din as snygga BMW till en nybliven körkortstagare haha tror inte jag hade gjort det iallafall men hon verkar lita på mig så det känns skönt haha 💕 

Sedan när jag kom hem till Tobbes föräldrar så hade dom köpt en tårta och bakat kladdkaka med hallon och glass till, dom är så söta 💗

Och mina föräldrar är ju såklart också så snälla som betalar mitt körkort ❤️

Och min pojkvän som kommer låta mig köra hans bil medan jag väntar på att pappa har fixat till min 💞

Nu ligger jag i soffan och vilar inför sista fys passet på moove med personliga tränaren Johanna 😊 
Känns egentligen som att jag inte orkar för har ganska ont i huvet och känner mig lite slö men vi får se om jag får mer ork så ska jag såklart pallra mig dit 👍


en liten bild från grottan som jag faktiskt var oberädd på fast det ser ut som jag inte va de hehe 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0