Kosttillskott svar på kommentar

Svar på kommentar: vad jag tar för kosttillskott 


Har precis börjat använda kosttillskott, har bara ätit fettförbränning förut. 

Men just nu använder jag burken ja lagt upp på förut men kan lägga upp en till bild. 

Den, som jag dricker innan träning. 
Också tar jag kapslar "piller" 
Och ena är till för återhämtning och den andra för musklerna typ. 
Som ni ser på första bilden så har jag två av varje sort som jag sväljer tillsammans med mitt  PWO. 

Också fettförbränning då såklart 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Märker du någon skillnad när du använder fettförbränning? Och får du några biverkningar, magknip elr nått? :)

2015-04-07 @ 20:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0