MÅNDAG


Idag är det ben pass som står på shemat! 

Annars så försöker jag söka jobb förfullt, sökte nyss lite jobb i Sundsvall, för vafan ska man göra då när den inte finns ett ända jobb i ångekomun ? 
Om Tobbe skulle få jobb i Sundsvall och jag också så skulle jag inte tveka en sekund på att flytta dit! skulle kunna flytta imorgon redan! Men jag måste ju såklart ta studenten först om vi inte flyttar och jag pendlar till skolan med tåg eller buss då så det inte blir så dyrt med bränsle! Samma sak som att jag hade bott här och pendla till Sundsvall på skolan så kan ju lika gärna pendla från Sundsvall och hit 😊
Finns ju lite mer jobb möjligheter där iallafall! 

Annars så älskar jag vädret och längtar till vårforum och såklart längtar jag till sommaren 😊 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är vårforum??

2015-03-16 @ 21:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0