SÖNDAG!

Fick en kommentar om hur jag gör mina ögonbryn och svaret är jäkligt enkelt, jag bara ritar haha eftersom jag inte har några att rita efter så blir dom olika beroende på dag haha, ibland ritar jag dom tjockare och ibland smalare, och ibland med stor böj på slutet av ögonbrynet och ibland lite mer rakt ut så det är jätte olika, ibland går det bra och ibland får jag typ göra om 3-4 gånger, beror ju också på när på dagen jag gör dom, om jag gör dom på morgonen  nyvaken när jag typ inte ser nått så blir dom oftast aldrig bra 😄

Fick en kommentar om hur jag sminkar mig också och det är också väldigt enkelt jag använder bara puder och maskara till vardags, och såklart min älskade ögonbryns penna som kommer ifrån hm och är mörkbrun!😊 

En liten bild på för och efter skillnad på mig med och utan ögonbryn hahah, jag har ju ögonbryn såklart men dom är blonda därför dom inte syns! 

Jag har även puder på den bilden med ögonbryn men ingen maskara eftersom det är söndag och det är en slapp dag 😄




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0