torsdag

Helt sjukt hur träning kan göra en så jäkla lycklig ? De känns som att det ända jag gör varje dag är att tagga för träningspasset som jag tränar varje dag! 
Hör jag en låt så blir jag pepp för träning direkt, tänker helatiden på att jag ska köra ett jäkla bra pass! 
Det är verkligen kul när jag känner sån jäkla motivation! 
Börjat kolla på olika klipp på youtube på tjejer som tränar och berättar om träning och det gör mig så jäkla inspirerad att jag bara vill springa till gymmet på en gång! 

Ska försöka springa varje morgon innan skolan också eftersom det sägs att de tar bäst på morgonen, tar jag mig upp så ska jag springa! Fast kommer vara jobbigt i början kan jag tänka innan det blir till en vana! 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du lägga upp videorna här? :)

2015-03-27 @ 20:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0