Lördag

Igår fredag så var jag, tobbe, alle och Cissi med Iréne och Sture på after work på mittis, sedan kikade vi lite snabbt på mösspåtagningen och kan erkänna att jag blev lite sorgsen i hjärtat haha med tanke på att jag också kunnat stå där.. 
Det var nästan lite pinsamt att kolla på mösspåtagningen haha för det var så jäkla lite folk. 

Sedan drog vi hem till mig å Tobbe allihopa och hade trevligt sedan drog Cissi å alle hem och Iréne och Sture drog på fest så vi kikade på en film och gick och la oss sedan. 

Ikväll ska vi nog antingen till Sundsvall på nått grejs eller Östersund vi får väl se! 
Hoppas att vädret håller i sig bara så är jag glad! 

Min fina pojk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0