Stockholm

Sista april så var jag chafför åt pappa och några till i pappas cheva, äntligen får jag åka den igen efter några år på lackning och montering.. Pappa har varit seg.  Eller ja inte bara åka utan köra den också! Så roligt att åka raggarbil speciellt i finväder med raggarmusik! 




Nu är vi i Stockholm i Bettys pappas lägenhet mitt i Stockholm ja menar huuuur Nice?? Mitt i Stockholm i en lyxig 2a! 
Idag har vi varit på Täby centrum och shoppat lite, fast jag handlade bara en sport bh och ett par tränings shorts haha ofta träningskläder då? 
Jo och sedan gick vi ut på stan och käkade pizza och nu sitter vi och käkar jordgubbar i doppad i mjölk choklad 👌🏼

Imorgon ska jag och Tobbe på tyngre Classic i Solna de ska bli kul sedan när vi varit där då återvänder vi till läggan sedan ska vi ut och kika affärer här i Stockholm och på kvällen vidare till barkaby alltså bilträffen. Sedan far vi hem på söndagen 😁 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0