Tisdag

Det känns inte som att det snart är sommar.. Ingen värme i luften alls.. 

I söndags så var jag och Tobbe flaggvakt i lombäcken där de va massa Cross tävlingar, de var kul att kolla på men inte så kul att va flaggvakt från 8 till 5 på eftermiddagen.. Sviiiiin kallt och långtråkigt tyckte jag iallafall. 

Snart äre sommarlov eller jag ska ju jobba hela sommaren men ändå de gör mig absolut ingenting eftersom jag verkligen är beroende av pengar! 
Men sommar som sommar alltid skönt! 
Hoppas på en riktigt varm och sorlig sommar!! 
Jag ska nog få min sommar ändå, jag och Tobbe drar nog utomlands i augusti, september hoppas jag! 

Imorgon onsdag så ska vi ut med skolan och paddla kanot kommer säkert bli as kul! Hoppas dock inte man får sig ett dopp haha vi åker vid 8 tiden och kommer hem vid 2 tiden så nu ska jag på Ica och köpa godsaker hehe det bästa med ute dagar är helt klart att fika!! 



Haha undra hur många gånger ja skrev sommar 😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0