En kort berättelse om helgen

I helgen så har vi inte gjort så himla mycket, i fredags va vi hemma hos mamma och hälsade på, sen i lördags så hjälpte vi Joakim och Jessica med att skruva ihop grejer i nya lägenheten här i Ånge sedan åt vi middag med dom på Thai, sedan slutade det med att jag var på gymmet och städade då som sagt, och i söndags så var jag och Tobbe på gymmet och hjälpte till att fixa det sista innan dom öppnade för allmänheten, sedan så gjorde vi hemgjord pizza, så jäkla gott! 
Sen gick vi på skyltningen och kika en snabbis också tog vi en sväng förbi gymmet och köpte gym kort såklart sedan avslutade vi kvällen med att kika på solsidan! 

Idag (måndag) så har jag gått i skola som vanligt sedan så har jag ätit och träffat Wilma en sväng för att överraska Agnes med lite cider eftersom att hon blev ånges lucia!! 

Sedan överraskade min fina pojke mig med ett par nya tränings tights!! Jätte fina, hade inte ens nämt att jag ville ha ett par sånna så nu har jag märkt att han har bra smak också hehe 


Lånad bild, men så ser dom iallafall ut! 
Jätte glad är jag! Passar bra då det nya gymmet öppnar snart! 👌🏼 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0