Ögonbryn

Nu så har jag gjort mina efterlängtade ögonbryn, först när  de va klart känndes de konstigt eftersom jag inte är van att det ser ut som hår.. Men vande mig ganska snabbt och nu är jag nöjd! 
Får inte tvätta dom på 5 dagar så det är lite blod och var på dom.. Usch
Men vet ni hur skönt de var i morse?? Alltså Gud!! 
Ska tillbaka efter jul och fylla på eftersom 50% av färgen lossnar och för att fixa till formen lite! 

Först tyckte jag dom va lite tjock men för att få till så fina "strån" som möjligt så var de finare om det är lite tjocklek på dom sa hon och nu när jag vant mig så känner jag att det känns bra! :) 

Bättre bild kommer när jag fått tvätta av dom! 


Man ser bara formen på bilden men i verkligheten ser det ut som hårstrån :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0