Söndag

Igår lördag så var jag så sjukt trött så jag å Tobbe for bara till mamma och hälsade på sedan for vi hem och sov typ.. As tråkigt men as skönt! 

Idag (söndag) så har vi skruvat lite med hans bil och kollat på en as bra film som jag glömt namnet på.. 
Vi ska snart göra hemgjord pizza sedan invänta kvällen framför solsidan och helenius hörna mysigt! 

Okej eftersom att ingen gissar på vad jag ska göra på tisdag så får ja väl avslöja det själv då.. Är redan jäkligt nervös på hur det kommer att kännas.. 
Jag ska göra 3D ögonbryn! Äntligen säger jag bara, så skönt att kunna vakna upp utan att se ut som jaa jag vet inte vad.. Något riktigt fult iallafall. 
Skönt att slippa jävlas varje jäkla dag med att få till dom "perfekta" ögonbrynen som ja aldrig lyckats få till.. Gjort om ögonbrynen 6 gånger på samma dag/samma morgon.. Och ni kan ju gissa hur humöret är då hah, 
jag är så spänd och förväntansfull! 
Lägger såklart upp för och efter bild! 

För er som inte vet vad 3D ögonbryn är så kan ni googla på det, vet inte så jätte mycket om det jag heller.. Jag vet bara att det är som en tatuering men inte permanent för livet, håller 1-3 år beror på vilken hud typ man har också
Och efter man gjort det ska man komma tillbaka efter 4 veckor och fylla i dom igen eftersom de kommer bli som en skorpa men efter det så sitter dom ett bra tag! 


En bild på ett exempel :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0