Tisdag---

Inte orkat blogga på ett tag.. Men i helgen var jag och Tobbe med Agnes och hennes pojke Henke i Sundsvall och åt på bite line sedan bowlade vi på södra Berget en mysig fredag resten av helgen var vi bara hemma och tog det lungt skönt det med! 




Fick inte med Tobbe på någon bild heheh 

Annars så längtar jag ganska så mycket till jul och födelsedag samt nyår! Känns som man inte har något annat att se fram emot.. Är ju inte så långt dit ändå! 

Vill jobba!!! Så jag kan få pengar och spara till något grymt!!! 

Imorgon äre onsdag vilket innebär findag! Jag ser varje måndag och onsdag som "findag" för att de är dom enda dagarna i veckan som man kan ha vanliga kläder sminka sig lite extra fint och bara känna sig nöjd! Resten av dagarna så bär jag arbetskläder! 

Färgade även utväxten ikväll, måste göra det efter 2 veckor gått annars ser jag förjävlig ut! Hatar verkligen utväxt! Iallafall när man är mörk och har blont hår egentligen..  usch! 


Försöker komma igång med lite mer konditions pass nu också så ja försöker springa/crosstrainer minst 2 ggr i veckan iallafall! 

Längtar också tills de nya gymmet öppnar i Ånge!! För er som inte hört det så kommer det stå i tidningen imorgon (onsdag) have a nice day! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tidning?

2015-11-11 @ 15:16:34
Postat av: Anonym

Sundsvalls tidning, men det stod inte något idag som dom sa att de skulle gö så du får hålla utkik i veckan ;)

2015-11-11 @ 20:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0