TISDAG

Kom hem ifrån skolan för ca två timmar sedan så jag har legat å kikat på PH som jag missade igår.. Somnar alltid innan det börja så jag kollar jämt dagen efter, vänta på att Tobbe ska sluta, också fick jag nyss ett sms om att han ska jobba över.. Och det kan bli från 1 timme till 5 timmar om ja har otur, han skulle göra klart något han påbörjat.. 

Annars så har jag skrivit cv och lagt in på en sida i Sundsvall där olika företag kan logga in och kika på det, kommer inte ihåg vad den hette riktigt.. 
Så jag hoppas på jobb efter studenten! Spelar egentligen ingen roll alls vad jag gör bara jag tjänar pengar!!! 
I Ånge finns det dock ingen framtid.. Så det var därför jag la in cv't i Sundsvall dels för att jag vill bo där och vill man bo där så måste man ha jobb först! 

Idag sa en lärare till mig " lev livet medans du är ung och kan pröva på allt möjligt.. Även om vissa saker inte faller dig i smaken så har du iallafall gjort något inte bara rötnat i samma by som du växte upp i, de gjorde min syster och nu är hon 45 år och sitter bara och gnäller." 


En bild ifrån helgen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0