tråkig kväll



Hittade en gammal bild på Facebook förut, den sommaren blev man iallafall brun! Tror de kan va typ 2 år sedan?

Sorligt detdär som hände i Paris.. 
jag skulle inte känna mig säker i Stockholm längre om jag nu bott där eller i någon annan stor stad.. 
Så tragiskt. 


Jag har funderat hela dagen på om jag är klar med det röda håret nu.. Känns liksom som att jag är nöjd nu.. 
färgar allt svart/mörkbrunt istället tills de blir sommar för då blir jag ljusbrun! 

Så tråkigt att bara ha svarta kläder, tycker inte de röda passar med vitt eller några ljusa färger över huvudtaget vet inte varför haha för det gör ju de egentligen men ändå inte på något sätt.. Svårt att förklara.. Kan inte ha jeans färgade byxor heller.. då känns det som att det blir för många färger liksom.. Hel svart är det ända som passar för att man helatiden ska lägga fokusen på håret, det får inte finnas för mycket att lägga märke till tycker jag. Haha kanske låter as konstigt men så tänker jag iallafall! Och jag vill börja använda resten av mina kläder igen som inte är svart, man kan högst blanda två färger och eftersom mitt hår redan är en färg så har jag bara en färg kvar att välja på mina kläder.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0