Crossfit |

Igår så var jag och träna på moove, väldigt länge sedan jag var där.. Men Ja körde 40 minuter Cross trainer.. Och mage, sedan när jag skulle gå hem så fick jag reda på att de va Crossfit pass där klockan 7 så jag bestämde mig för att dra med mig Tobbe dit och pröva eftersom vi aldrig prövat det nån gång förut, sagt och gjort det var verkligen jätte roligt meeen jobbigt (som fan) eftersom varken jag å Tobbe har så bra kondition haha men de verkar som att Tobbe gillade det också eftersom Han sedan efter passet köpte års kort på moove!! Så nu varje tisdag,onsdag blir det Crossfit med Mats (han som äger moove). Och vi ska även lägga in lite Cross trainer och intervaller där, å i vårat träningsschema.. Vi som nyss planerat ut schemat och lagt upp de annorlunda haha nu får vi verkligen sätta oss ner och planera om lite! Men det är kul med nya saker och NYA RUTINER!! 


Prövade denna igår eller ja (dom, finns på Ica) och jag tyckte dom va helt okej! Väntar på fler smaker bara så ja kan pröva dom också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0