Onsdag

Varit i Sundsvall hela dagen känns det som.. Åkte kl 8 imorse kom hem kl 4 åt mat sedan fick ja reda på att Tobbe tvättat sina kläder..  med sin iPhone i fickan så jag hann bara svälja maten så åkte vi till Sundsvall igen så Tobbe fick köpa en ny telefon.. denna gång den nyaste iPhone 6s vill också ha ny.. Men har ingen anledning till det riktigt... Kanske man skulle kasta in den på en tvätt? 

Nu är vi hemma igen och ska kolla på bonde söker fru! 
Sedan ska ja äntligen få sova.. diesel kunde nog inte sova inatt pga full måne, hänt förut att han hoppar ner från sängen sen krafsa han och gnäller lite så jag får kliva upp och lyfta upp han i sängen igen också håller de på så ca 5, 6 gånger så jag kliver upp och lägger mig helatiden haha, vi har ju ny säng så han vågar inte hoppa upp på den när det är mörkt i rummet för då missar han alltid så han hamnar på kanten och faller ner på golvet igen.. Stackarn.. Det sluta iallafall med att jag fick kliva upp kl 5 imorse för att duscha han pga att han kliade sig så mycket på kroppen så jag tror att jag inge sköljde ut schampot riktigt sist han duschade.. men efter ja duschat han så vira jag en filt runt han och la han tätt intill min mage så han inte skulle behöva frysa.. tillslut fick jag han att somna.. Lillgubben <3 


Sexy boy! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0