Så sant!




Nu ligger ja i sängen nyss vaknat.. Ska kliva upp och duscha snart, sedan ska ja tvätta och gå med diesel. Kl 5 är vi bjuden på middag hos pappa och efter det har jag ingen aning faktiskt. 

Imorgon vid 5 tiden ska jag bli sminkad av en tjej eftersom jag ska på halloween fest i viskan, ska bli kul att träffa mina riktiga vänner! Vet dock inte om jag ska dricka eller inte? Blev så jäääkla bakis sist så jag är fan nervös över söndagen redan alltså! Nä men nått glas läre ju bli.. Vi får väl se hur det slutar på min My story heheh 

Juste igår blev jag in ringd ifrån Coop i Ånge för det var en som hade blivit sjuk så jag fick hoppa in ifrån 2 till 19 så jag är nöjd över de lilla jobb ja får! 

Nu ska ja kliva upp! 

Hittade en fin tavla på Birsta. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0