Torsdag

Denna vecka har gått otroligt fort iallafall enligt mig.. Fredag imorgon vilket innebär praktik, både roligt och tråkigt på samma gång kan ja tycka fast de kanske ja skrivit förut? Aja när man sitter och svetsar på precis samma sak helatiden så blir de ganska långtråkigt tillslut meen för att bli bra måste man träna! 

Sedan så kommer Josse till Ånge i helgen så jag ska passa på att träffa henne, det är nog det ända som Ja har planerat haha brukar inte ha så mycket "inbokat" annars. 

Detdär Stämmer precis in på mig 👇🏼
Jag kan alltså inte vara arg, eller jo jag kan vara jävligt arg men när jag blir det så får jag inte fram ett ord för tårarna tar över.. Jämt.. det är verkligen så himla jobbigt!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0