Måndag

Måndag idag och de är väl typ aldrig kul haha vet inte varför just måndag är en sån tråk dag.. Dock så är det väldigt fint väder vilket gör att man blir glad! Men jag känner mig typ ja det går inte att förklara haha nä men jag vill typ ha nya rutiner, vet inte hur man ska förklara de men alltså de känns som man gör samma saker varje dag typ ingenting haha jo tränar då.. Vill flytta och börja träna på ett nytt gym, börja på hundkurs, gå på nån make up kurs på fritiden kanske börja gå på Cross fit.. ja vad som helst typ fast inte här, ja vill här ifrån, Så less på Ånge och gymmet här samt att det inte finns nått å göra! Vill ta med mig Tobbe å diesel å flytta helst nyss haha.. Aja ska ta studenten först sedan stannar vi nog inte länge till..  de är ju svårt å hitta lägenhet dock.. Så de känns som man är fast här.. 

Nu ska jag ut på en höst prommenad med diesel 💕 

Kommentarer
Postat av: Anonym

recension på Fusion core?

2015-09-29 @ 18:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0