Måndag

Skolfoto idag..  man blir fan aldrig bra på bild när någon annan tar.. selfies är bäst! 

Just kommit hem ifrån ridningen och nu ligger ja i sängen och vilar.. Äta lite mat ska vi göra sedan bege oss till gymmet för att kötta armarna. 

Imorgon äre dax! Klockan 11.00 har jag tid hos en tatuerare i Sundsvall, känns inte så pirrigt än men jag vet att det kommer när han sätter nålen i mig.. Man glömmer hur det känns därför utsätter man sig för smärtan igen Haha så blir man påminnd och glömmer efter nån minut hur det känns och bokar ny tid haha ungefär så det funkar för mig iallafall, ligger någon slags drog i det hehe.  Får se om jag får med mig någon polare eller om jag får åka själv, känns som ja kommer köra vilse dock.. Tobbe kör ju jämt så jag är liksom inte van å köra där men de kan väl inte va så svårt bara jag hittar dit haha. 


Önska mig lycka till haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0