Tisdag den 15 september

Nyligen kommit hem ifrån Sundsvall, ja som ni vet så tatuerade jag mig, det blev en text denna gång som jag tycker passar bra in på livet även lite blad blev det. Rosor ska jag göra nästa gång jag får tid sedan ska jag såklart sätta ihop allt så det blir som en hel sleeve, men än är de en bit kvar, men jag blev nöjd, just nu är den röd och uppsvälld så den kommer vara ännu snyggare om nån dag :) 
 



Och en bild på texten då de kanske är lite svårt att läsa när ja har massa salva på armen och det är så jobbigt att berätta för alla varje gång va de står haha.. 



Nä men jag är riktigt nöjd och längtar redan till nästa gång hehe även om jag fick lida! 



Kommentarer
Postat av: Liza

Snyggt!

2015-09-16 @ 11:15:07
URL: http://llindkvist.for.me
Postat av: Anonym

Tack Liza :)

2015-09-16 @ 11:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0