Torsdag

Prövade fatburner imorse, man ska ta tre kapslar direkt på morgon med två stora glas vatten.. Men man skulle börja med två kapslar för att se hur man reagerar, å frulle kl 9 imorse, ägg, två mackor och te.. Hungrig klockan 10 igen, åt en banan och hungrig nu igen haha de brukar Jag aldrig vara annars, jag antar att fatburn ligger bakom detta ska träna senare idag och se om jag svettas mer än vanligt, fast beror ju säkert på vad man gör men jag tror på detta och gör jag det så funkar det! 

Köpt dessa Tights ifrån stronger å jag älskar dom, super snygg å as sköna! 
(Inte jag på bilden) 
Men ganska passande att ja har Lika skor hehe 😁 


Imorgon äre äntligen fredag vilket innebär praktik, ganska kul, inte gjort så mycket än, bara vare där en dag men de blir väl roligare :) 

Kommentarer
Postat av: Malin

skorna är jättesnygga! :D

2015-09-10 @ 11:53:55
URL: http://nouw.com/malinranta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0